Woonbedrijf presenteert met trots haar jaarverslag 2016. Online, toegankelijk, overzichtelijk en met veel infographics. Niet alleen de cijfers, we laten ook zien wat we gepresteerd hebben in onze buurten en voor onze huurders. Op woonbedrijfinbeeld.com vindt u gemakkelijk de informatie uit het volkshuisvestingsverslag en het financiële verslag die voor u interessant is!

Naar visueel jaarverslag

Visueel jaarverslag

Op woonbedrijfinbeeld.com presenteert Woonbedrijf sinds 2012 haar activiteiten als visueel jaarverslag. In beelden en filmpjes bekijkt u op een toegankelijke manier onze projecten, (buurt-)activiteiten en resultaten. Het visueel jaarverslag geeft een levendig beeld van waar wij als woningcorporatie voor staan.

Financieel jaarverslag online lezen

Een onderdeel van woonbedrijfinbeeld.com is ons financiële jaarverslag. Op een herkenbare manier kunt u precies die hoofdstukken vinden waar u meer over wilt weten. Hier laten we feiten en cijfers zien in overzichtelijke infographics, een leuke manier om onze cijfers te bekijken. Ook kunt u verder de diepte in, door naar de tekst van het jaarverslag te gaan.

Deze manier is natuurlijk makkelijker en aantrekkelijker om te lezen. Zeker voor samenwerkingspartners en klanten. En u kunt ons verslag ook op uw smartphone of tablet lezen, zonder de PDF te moeten downloaden.

Ga naar het online jaarverslag 2016.

Eigen PDF maken

Wilt u wél een PDF, dan maken we u dat ook gemakkelijk. U kiest zelf welke hoofdstukken u wilt lezen. Zo stelt u zelf uw PDF samen en hoeft u niet het hele bestand te downloaden of te printen.

Natuurlijk kunt u ook het volledige jaarverslag downloaden:
Download jaarverslag Woonbedrijf 2016 (PDF)