Drents Dorp Noord hoopt binnenkort een aantal nieuwe bewoners te mogen begroeten. Vanaf zaterdag 23 februari is het mogelijk om één van de 30 nieuwe woningen te kopen. De acht hoekwoningen en tweeëntwintig tussenwoningen zijn voordelig geprijsd en liggen in het mooiste nieuwe plekje van Eindhoven.

Let op: deze woningen zijn inmiddels allemaal verkocht.

Ideale locatie voor Dorp 040

Er is al flink wat belangstelling, wat blijkt uit de hoeveelheid voorinschrijvingen door geïnteresseerden. Wonen in Dorp 040 is wonen in een rustige buurt met alle voorzieningen binnen handbereik. De koopwoningen liggen in het meest noordelijke deel van het Drents Dorp, grenzend aan Landgoed de Wielewaal. De binnenstad van Eindhoven ligt op slechts 10 minuten fietsafstand. De centrale ligging zorgt voor een uitstekende bereikbaarheid met openbaar vervoer,  zowel met de trein als de bus. Met de auto is de randweg van Eindhoven binnen enkele minuten rijden te bereiken.

Van alle gemakken voorzien

De woningen zijn ruim van opzet en hebben een woonoppervlakte van minimaal 115 m² verdeeld over drie verdiepingen. Naast een eigen parkeerplaats op een afsluitbaar terrein beschikken alle woningen over een ruime en zonnige achtertuin. De woningen kunnen worden uitgebreid met een uitbouw of een dakkapel.

Kortom; alle woningen zijn geheel naar smaak van de bewoner in te richten. Bovendien zijn ze voorzien van zonnepanelen aangesloten op een zonneboiler. Water kan zo dus duurzaam worden opgewarmd wat enorm scheelt in de maandlasten.

In de directe omgeving van Dorp 040 wordt gewerkt aan de bouw van een nieuw Spilcentrum. Hier worden een basisschool, kinderopvang, jongerencentrum en gymzalen in gevestigd. Met de sportvelden in de buurt is Dorp 040 een ideale plek voor gezinnen met jonge kinderen.

Start verkoop

Bij de start verkoop op zaterdag 23 februari zijn makelaars aanwezig om geïnteresseerden meer informatie te geven. Tussen 11.00 en 14.00 uur kunnen belangstellenden terecht in het Hoofdkwartier Drents Dorp (Beukenlaan 1B, onder het Strijps Bultje).

Dorp 040 is een samenwerkingsverband tussen Stam + De Koning Bouw bv en Stichting Woonbedrijf SWS.Hhvl. Woonbedrijf realiseert in Drents Dorp Noord een nieuwbouwproject van maar liefst 140 woningen. Daarvan zijn 110 woningen bestemd voor verhuur,  30 woningen zijn bestemd voor de verkoop.

Foto's en beelden

In het speciale fotoalbum over de bouw van Drents Dorp Noord vindt u alle foto's en beelden over deze nieuwe woningen.

Bekijk beelden