Stam + De Koning zet servicewagen Coffee & Tools weer in

(Persbericht Stam + De Koning)

De eerste nieuwe bewoners van Drents Dorp Noord krijgen hulp bij het klussen aan hun nieuwe huis.  Tegelijk met de sleutel van hun nieuwe huis wordt  een strippenkaart gegeven om gebruik te maken van de ‘eerste hulp bij klussen’ service. De strippenkaart wordt aangeboden door Stam + De Koning en Woonbedrijf.

De servicewagen Coffee & Tools wordt sinds begin dit jaar ingezet bij nieuw opgeleverde projecten. Gebruikers zijn erg enthousiast over de mogelijkheden. In de wagen kan men terecht voor het lenen van groot gereedschap of  klein materiaal  zoals verf, kwasten en schroevendraaiers. Ook kan de nieuwe bewoner de professionele hulp inroepen van de servicemonteur,  bijvoorbeeld bij het leggen van een laminaatvloer of het ophangen van gordijnrails. En, de naam zegt het al, er staat een lekkere kop koffie klaar om even bij te komen van al het werk.
 Directeur Arno van Tilburg van Stam + De Koning bedacht de service: ”Wat is er nu prettiger als je net een nieuw woning opgeleverd krijgt en je ontvangt  direct de nodige hulp  aan huis?”.

Woonbedrijf realiseert samen met Stam + De Koning Bouw bv 110 huurwoningen en 30 koopwoningen in Drents Dorp Noord. In juli 2012 is de  bouw gestart,  de eerste huurwoningen worden deze week overgedragen aan de nieuwe bewoners. Voor het einde van het jaar zijn alle huurwoningen opgeleverd. Informatie over de koopwoningen is te vinden op: www.dorp040.nl.

Foto's en beelden

In het speciale fotoalbum over de bouw van Drents Dorp Noord vindt u alle foto's en beelden over deze nieuwe woningen.

Bekijk beelden